Frakt

Uppdatera

Fri returfrakt inom 60 dagar

Box

Omgående leverans, vi har allt på lager

Ändra storlek

Leverans av överdimensionerade försändelser

Leverans till din adress

Är paketet för stort eller för tungt? Få leverans till din dörr, till vilken adress som helst i Sverige.

PostNord/DPD

Leverans till din adress – PostNord/DPD kurir

Mer Mindre
139 kr

Grundläggande information

  • Beställningen levereras inom 3 arbetsdagar efter avsändandet, mellan 8:00 och 18:00.
  • När beställningen accepteras för frakt, får du ett e-postmeddelande från kurirföretaget med länken för att spåra din leverans. Sändningens status kan kontrolleras när som helst på https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?lang=en.
  • E-postmeddelandet kommer också att innehålla en länk, genom vilken du kan omdirigera försändelsen till ett av PostNord/DPD Pickup utlämningsställen, till en annan adress eller ändra leveransdatum till en annan dag.
  • Beställningen måste betalas i förskott, kontant vid leverans är inte möjlig.
  • PostNord / DPD kundsupport kan kontaktas på 4-677-133-3310 eller kundservice.privat.se@postnord.com

När levererar kuriren min beställning?

Du kan se det förväntade leveransdatumet i produktinformationen eller när du slutför beställningen i din korg. Leveransen levereras vanligtvis inom 3-4 arbetsdagar från beställningstillfället.

Missade du din leverans?

Om kuriren inte når dig och du inte håller med honom om en senare leverans, lämnas paketet automatiskt för personlig hämtning på närmaste upphämtningsställe / postkontor i 7 kalenderdagar.

 

Doručení na adresu - Gebrüder Weiss

Leverans till din adress - Gebrüder Weiss

Mer Mindre
Ändra storlek på överviktiga försändelser
1290 kr

Grundläggande information

  • Palltransport för överdimensionerade eller överviktiga beställningar som inte uppfyller villkoren för transport av standardpaket.
  • Telefonavisering före leverans och avisering 30 min. före leverans.
  • Föraren lossar pallen bredvid ingångsdörren eller tillfartsvägen. Tyvärr är det inte en del av tjänsten, att ta det på övervåningen.
  • Beställningen måste betalas i förskott, kontant vid leverans är inte möjlig.
  • Gebrüder Weiss kundsupport kan kontaktas via onlineformulär HÄR.

När levererar kuriren min beställning?

Du kan se det förväntade leveransdatumet i produktinformationen eller när du slutför beställningen i din korg. Leveransen levereras vanligtvis inom 9 arbetsdagar från beställningstillfället.

Personlig upphämtning - utlämningsställen

Vill du inte eller kan inte vänta på att kuriren ska anlända? Välj ett av utlämningsställena

Packeta

Personlig insamling - NordPost leveransställe (tillhandahålls av Packeta)

Mer Mindre
129 kr

Grundläggande information

  • Det är möjligt att skicka ett paket, som väger upp till 10 kg till avhämtningsplatsen.
  • Paketet lagras i 7 dagar. Om du inte hämtar försändelsen inom denna tid, kommer beställningen att returneras till vårt lager.
  • Du kan välja ett specifikt utlämningsställe i varukorgen i steget "Frakt och betalning". Här hittar du också information, om huruvida det är möjligt att betala med betalkort på valt utlämningsställe.
  • Du kommer regelbundet att informeras om statusen för din försändelse via e-post (med det första e-postmeddelandet får du ett spårningsnummer, där du kan kontrollera sändningens status när som helst på https://tracking.packeta.com/sv_SE/tracking/search.
  • Du får en upphämtningskod via e-post och SMS så snart försändelsen är tillgänglig för avhämtning.
  • Du kan omedelbart öppna paketet på utlämningsstället och till och med returnera det direkt, om produkterna av någon anledning inte passar dig.
  • Packeta kundsupport kan kontaktas på info@packeta.com.

När levererar kuriren min beställning?

Du kan se det förväntade leveransdatumet i produktinformationen eller när du slutför beställningen i din korg. Leveransen levereras vanligtvis inom 4-5 arbetsdagar från beställningstillfället.

Mer information

Kan jag spåra statusen för min beställning?

Ja. Du kan alltid spåra orderstatusen på transportörens webbplats. Du får ditt sändningsnummer tillsammans med en länk där försändelsen kan spåras så snart vi överlämnar ditt paket.

Vad ska jag göra om försändelsen är skadad?

När du tar emot varorna från transportören, kontrollera de levererade varorna noggrant.
Ta inte emot en försändelse, som verkar skadad.
Om förpackningen var intakt men varorna är skadade, måste du informera vårt kundtjänstteam så snart som möjligt, de hjälper dig.

info@kulinagroup.se

Vill du returnera produkterna eller göra en reklamation?

Vi är en premium e-butik och premiumtjänst är en prioritet för oss. Och detta gäller även returförfarandet.
Hos Kulina har du möjlighet att returnera varor upp till 60 dagar efter köpet, istället för den vanliga 14-dagarsperioden.
För de produkter du vill returnera skickar vi en NordPost-kurir gratis eller så kan du returnera beställningen gratis på vilken NordPost-upphämtningsplats som helst.

Våra samarbetspartners som tar hand om din bekvämlighet vid returer eller reklamationer:

DPD

All information om fria returer hittar du HÄR.

Hittade du inte, det du letade efter?
Allt om shopping KULINA