Vill du veta var din beställning för närvarande finns, om vi redan har vidarebefordrat den till kuriren och när kuriren kommer att leverera den till dig? I översikten nedan hittar du allt du behöver veta, för att ta reda på aktuell status.
Vi skickar dig sändningsnumret, som måste fyllas i på de enskilda kurirernas webbplatser, via e-post den dag då försändelsen överlämnas till kuriren. Om du inte hittar leveransnumret, skriv bara ett meddelande till vårt kundsupportteam via e-post info@kulinagroup.se på arbetsdagar 8:00-16:00.
Information om enskilda transportörer
Schenker
PostNord leveransställe (tillhandahålls av Packeta)
info@packeta.com
Arbetsdagar 8:00-18:00
PostNord
Gebrüder Weiss
Vardagar 8:00-16:00
Om du vill veta var din beställning är just nu, skriv ett meddelande till vårt kundsupportteam.
Hittade du inte, det du letade efter?
Allt om shopping på KULINA